Süper Lig’de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig’de yer alan kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı. Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en fazla harcama limitine sahip kulüp oldu...
Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitleri’ni belirledi. 2025-2026 sezonunu şampiyonlukla tamamlayan Galatasaray’ın yeni sezondaki harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak belirlendi. Kurul tarafından Fenerbahçe’ye 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş’a 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL harcama limiti verildi. 30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı’nın 121. maddesi kapsamında Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı: Takımlar - Harcama Limiti (TL) Galatasaray: 9.006.596.835 Fenerbahçe: 6.330.032.702 Trabzonspor: 2.530.783.285 Beşiktaş: 4.123.397.974 RAMS Başakşehir: 1.099.918.616 Göztepe: 678.239.611 Samsunspor: 1.124.529.320 Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 Konyaspor: 1.101.846.407 Kocaelispor: 953.682.308 Corendon Alanyaspor: 571.608.883 Gaziantep FK: 817.925.936 Kasımpaşa: 647.958.968 Gençlerbirliği: 805.716.149 Eyüpspor: 801.174.603 Erzurumspor: 893.261.956 Amedspor: 893.261.956 Çorum FK: 893.261.956