Uyuşturucu kullanırken suçüstü yakalandılar

11 Mart 2026 11:08

Uyuşturucu kullanırken suçüstü yakalandılar

Uyuşturucu kullanırken suçüstü yakalandılar
Aydın’ın Nazilli ilçesinde metruk binada uyuşturucu kullanan 5 kişi suçüstü yakalandı.

Olay, Bayındır Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, jandarma ekiplerince yapılan devriye faaliyeti esnasında metruk bir bina içerisinde uyuşturucu madde kullanan 5 şahıs suçüstü yakalandı. Şüphelilerin üzerinde yapılan aramalarda, S.G. üzerinde 40 gram kubar esrar ve 8 adet sentetik uyuşturucu hap, M.A. üzerinde 1 gram esrar, E.T. üzerinde 5 adet sentetik hap ve H.Y. üzerinde sarma kağıdı ele geçirildi. Cumhuriyet Savcılığı bilgilendirilerek şüpheliler hakkında adli işlem başlatıldı.
Etiketler :
Yorumlar (0)
Hava Durumu
+7
°
C
H: +
L: +
Konya
Çarşamba, 04 Aralık
7 Günlük Hava Tahmini
Pe Cu Ct Pz Pt Sa
+ + + + + +10°
-2° -1° + +